- Tylko online
- Obecnie brak na stanie
Zestaw rozrządu Edelbrock dla silników Ford 4.7, 5.0 i 5.8 V8 wyprodukowanych w lata 1962- 1984.
Pasuje między innymi do Ford Mustang, Ford Bronco, Ford Ranchero i inne.
Kompletny rozrząd Edelbrock Performer Link składający się z łańcucha, koła zębatego wałka rozrządu i koła zębatego wału korbowego. Pasuje do silników 260, 289, 302, 351W. Nadaje się zarówno do silników oryginalnych jak i modyfikowanych ( tuningu). Dolna zębatka ma możliwość zamontowanie w 3 różnych pozycjach, dzięki temu mamy możliwość ustawień fabrycznych oraz przestawienie rozrządu o kilka stopni. Dzięki specjalnej technologi łańcuchy Edelbrock są wzmacniane i odporne na rozciąganie. Rozrząd nie jest przeznaczony do silników przekraczających 6500 obrotów.
Pasuje między innymi do samochodów:
| FORD | BRONCO | 1966-1972 |
| FORD | COUNTRY SEDAN | 1965-1972 |
| FORD | COUNTRY SQUIRE | 1965-1972 |
| FORD | CUSTOM | 1965-1972 |
| FORD | E-100 | 1969-1972 |
| FORD | E-200 ECONOLINE | 1969-1972 |
| FORD | E-300 ECONOLINE | 1969-1972 |
| FORD | F-100 | 1969-1972 |
| FORD | F-250 | 1969-1972 |
| FORD | F-350 | 1972 |
| FORD | FAIRLANE | 1965-1970 |
| FORD | FALCON | 1965-1970 |
| FORD | FALCON SEDAN DELIVERY | 1964-1965 |
| FORD | GALAXIE | 1965-1972 |
| FORD | GRAN TORINO | 1972 |
| FORD | GT40 | 1965-1969 |
| FORD | LTD | 1965-1972 |
| FORD | MAVERICK | 1971-1972 |
| FORD | MUSTANG | 1965-1972 |
| FORD | P-350 | 1972 |
| FORD | RANCH WAGON | 1965-1972 |
| FORD | RANCHERO | 1965-1972 |
| FORD | TORINO | 1968-1972 |
| MERCURY | CALIENTE | 1965-1967 |
| MERCURY | CAPRI | 1966-1967 |
| MERCURY | COLONY PARK | 1969-1972 |
| MERCURY | COMET | 1965-1972 |
| MERCURY | COMMUTER | 1967 |
| MERCURY | COUGAR | 1967-1972 |
| MERCURY | CYCLONE | 1965-1971 |
| MERCURY | MARQUIS | 1971-1972 |
| MERCURY | MONTEGO | 1968-1972 |
| MERCURY | MONTEREY | 1970-1972 |
| MERCURY | VILLAGER | 1965-1967 |
| MERCURY | VOYAGER | 1966-1967 |
Numery zamienne : EDL7820, EDE7820, 9-1135, 91135, C3054X
Timing Chain Style: Double roller
Maximum Advance/Retard at Camshaft: 2 degree
Maximum Advance/Retard at Crankshaft: 4 degree
Thrust Bearing Included: No
Offset Bushings Included: No
Gaskets Included: No
Bolts/Studs Included: No
Cam Sprocket Material: Iron
Crank Sprocket Material: Billet steel
Quantity: Sold as a set.
INFORMACJE:
Przed zakupem upewnij się, że część pasuje do Twojego samochodu.
Producent
Zobacz także